Profesori

Justin Kilcullen-Nichols

Director


Justin Kilcullen-Nichols este originar dintr-un oraș mic din Marea Britanie, numit Newbury, dar trăiește peste hotare din 2008, activând ca profesor internațional. După obținerea unei licențe în biologie marină, urmată de un PGCE în științe secundare la Universitatea Portsmouth, cariera sa didactică l-a purtat de la Doha la București, Praga, Kiev, Sofia, Abu Dhabi și, în cele din urmă, la Cluj-Napoca. Justin și-a început cariera didactică pe postul de profesor de biologie, predând curriculum Cambridge IGCSE și A level, respectiv în sistem IB, pentru ca apoi să preia și o funcție de leadership.

show more

Justin a condus departamentul științific al unei școli remarcabile acreditate BSO, unde rezultatele examenelor susținute de elevi, alături de consilierea profesională comprehensivă, le-au permis acestora accesul la cele mai bune universități din lume. De asemenea, Justin a supravegheat, în cei 4 ani ai săi ca director, creșterea și dezvoltarea unei școli mici de 180 de elevi, care a devenit, în timp, școală acreditată, cu puțin peste 550 de elevi. Totodată,a coordonat, o serie de departamente SEN (nevoi eduaționale speciale) în patru campusuri școlare.
Justin este interesat de dezvoltarea profesională continuă și caută mereu modalități de a-și îmbunătăți metodele de predare. El este în egală măsură reprezentant al departamentului de acreditare COBIS și inspector școlar instruit de BSO, a urmat mai multe cursuri legate de dezvoltarea curriculumului Cambridge și IB, în calitate de responsabil desemnat pentru siguranță, a absolvit cursurile pentru siguranța și protecția copilului și, datorită experienței sale cu elevii care au nevoie de o educație incluzivă, a primit aprecieri din partea unui ONG din Bulgaria.
Lui Justin îi place să se afle printre elevii care sosesc cu entuziasm în fiecare dimineață la școală și să asculte ce au descoperit aceștia la sfârșitul zilei, când pleacă acasă; nu este nimic mai satisfăcător decât să vezi scânteia curiozității de mic explorator în ochii unui elev și să o hrănești pentru a deveni o pasiune care durează toată viața.
In afara educației, el acordă atenție adoptării unui stil de viață sănătos, practică activități precum TIR cu arcul și adesea alege să-si conducă mașina fără o destinație sau o direcție anume, până când ajunge să descopere ceva nou și interesant.
Justin așteaptă cu nerăbdare să facă parte din povestea Royal School și să colaboreze cu noua sa echipă pentru a-i ghida pe elevii noștri să își depășească limitele, atât din punct de vedere personal, cât și academic.

show less

Anda Bădiță 

Director adjunct ciclul primar


Anda a avut plăcerea ca în ultimii șase ani să predea atât în școli publice, cât și în cele private. A primit acreditare de la Liceul Pedagogic „Sabin Drăgoi”, Deva și a urmat atât un program special de instruire CLIL (Content and Language Integrated Learning) la Universitatea din Southampton (University of Southampton), cât și o serie de cursuri prin instituțiile Casa Corpului Didactic Cluj și Inspectoratul Școlar Județean Cluj. În vara anului 2014 a obținut certificatul postuniversitar în educație (PGCE – Postgraduate Certificate in Education).

show more

A știut de la o vârstă fragedă că vrea să devină profesor. Unul dintre lucrurile pe care le iubește la predat este faptul că nu devine niciodată plictisitor! Hobby-ul ei preferat este cititul.
Pentru ea, nimic nu este mai încântător decât a te face comod împreună cu o carte și o cană de cafea. După citit, a doua activitate preferată este călătoritul. Îi place să viziteze locuri noi și să învețe tot ce se poate despre culturi diferite.

show less

Simonetta Castilla

Profesor la grădiniță


Simy s-a născut în Portsmouth, Regatul Unit și a studiat sociologia la Universitatea din orașul natal. După ce a studiat sociologia, a știut că vrea să devină profesor; a fost întotdeauna fascinată de impactul experiențelor timpurii asupra comportamentului oamenilor și crede cu tărie că anii de formare sunt cei mai importanți în modelarea caracteristicilor și abilităților cuiva. Și-a finalizat PGCE la Universitatea din Winchester, unde s-a specializat în educația preșcolari. Primul ei post didactic a fost în Yangon, Myanmar, unde a predat la grădinița timp de 3 ani. În timp ce se afla în Yangon, ea a fost coordonatoarea echipei ecologice a școlii și a lucrat cu copiii și profesorii pentru a ajuta școala să devină mai prietenoasă cu mediul și mai durabilă prin implementarea unui sistem de compostare și reciclare.

show more

Ciclul preșcolar reprezintă un interval de vârstă care aduce foarte multe satisfacții și îi place să știe că fiecare zi va fi diferită. Pasiunea ei pentru cei mici este de a se asigura că elevii au libertatea și suportul pentru a-și urmări propriile curiozități într-un mod distractiv și jucăuș.
În afara școlii îi place să gătească și să experimenteze cu ingrediente noi. Este pasionată de natură și plimbarea prin pădure este una dintre preferatele ei. De asemenea, îi place să practice yoga și să citească.

show less

Iulia Sucală

Profesor Asistent grădiniță


Iulia este o profesoară entuziastă care consideră că educația timpurie de calitate are un rol foarte important în dezvoltarea copiilor. Este proaspăt absolventă a Facultății de Psihologie și Științe ale Educației, departamentul de Psihopedagogie Specială. Înainte de a studia acest domeniu, Iulia a urmat un liceu cu profil pedagogic, în cadrul căruia a obținut certificatul de predare la nivel primar și preșcolar.
Ea consideră că, în special la o vârstă fragedă, învățarea ar trebui să se desfășoare într-un mediu ludic și securizant.

show more

Iulia își dorește să fie genul de profesor care susține dezvoltarea holistică a copiilor, ținând cont de nevoile și caracteristicile fiecăruia, dar și să contribuie la crearea unui mediu în care copiii să se simtă înțeleși, acceptați și importanți. Câteva dintre principalele domenii de interes ale ei sunt psihologia dezvoltării, intervenția timpurie și educația incluzivă.
Pentru a-și reîncărca bateriile, Iuliei îi place să petreacă timp în natură. Activitatea ei preferată este să stea în hamac și să citească o carte care o provoacă să gândească critic.

show less

Simona Mocan 

Profesor la clasa 0


Am studiat Traducere și Interpretare și Psihopedagogie la Universitatea Politehnica din Timișoara. Am un Master în Filologie și unul în Comunicare, Relatii Publice și Media Digitală.
Am avut privilegiul să lucrez ca Traducător la Institutul Francez din Timișoara, am lucrat ca profesor de Limba Engleză în învățământul românesc de stat și am fost Credit Controller pentru UK și Irlanda la Office Depot Cluj-Napoca.
Iubesc să predau și să mă joc cu copiii. Este ca o terapie pentru mine. Consider că cel mai nobil lucru pe care un profesor îl poate face este să îsi ajute elevii să se dezvolte atât pe plan personal cât si personal.
Îmi plac activitățile in aer liber (biciclitul, cățăratul și plimbările lungi pe munți), dar și să petrec timp cu prietenii și cei dragi.

Naomi Hrapșa

Profesor Asistent la clasa 0


Interesele ei principale sunt în educație și în optimizarea fiecărui traseu de dezvoltare pe care îl urmează un copil. A terminat facultatea de psihologie, specializându-se în timpul masterului de consiliere școlară și psihologie educațională pe dezvoltarea cognitivă, socio-emoțională a copiilor, fapt ce a ajutat-o să înțeleagă mai bine modul în care fiecare se dezvoltă și interacționează cu cei din jur. 

A lucrat cu copiii cu dezvoltare tipică și neuroatipică în cadrul diferitelor voluntariate, parteneriate cu școli și ONG-uri în calitate de consilier școlar sau terapeut. Acest lucru i-a crescut empatia și a     ajutat-o să dezvolte abilități de intervenție eficiente, atât pentru optimizarea unui comportament cât și în cazul unei intervenții.

Este cu adevărat pasionată de metodele de predare ce implică ca unealtă principală jocul și joaca, utilizarea poveștilor și mai ales crearea unei povești cu sens despre noi și lume. 

Intodeauna va interacționa cu blândețe și va accepta necondiționat persoanele din jurul ei.

Cătălina Ispas

Profesor la anul 1


Cătălina este consilier pentru dezvoltare personală și trainer. A începutsă lucreze cu copiii în consiliere individuală pentru dezvoltare personală, inteligență emoțională și probleme de comportament. Tot în aceasta perioadă
a ținut și un club afterschool pe teme de inteligență emoțională. Fiecare zi alături de copii este o provocare minunată pentru ea. Fiecare lectie pe care o predă, conține și o lecție pe care o primește, la rândul ei, din partea copiilor. Iubește energia lor, bucuria lor nemărginită, curajul lor unic. Este o plăcere să îi cunoască, să se apropie în fiecare zi câte puțin de personalitatea fiecăruia.

Este o persoană careia îi place să asculte, este calmă și înțelegătoare. Îi place mult să citească și încearcă să folosească fiecare moment liber pentru a citi o carte bună

Amanda Buzogan

Profesor  anul 1


Amanda este studentă în anul III la Facultatea de Litere, Universitatea Babeș-Bolyai, specializată în Limba și literatura maghiară și Limba și literatura engleză. În calitate de profesoară ambițioasă și harnică, standardele și obiectivele sale personale sunt cât se poate de ridicate. Crede în puterea învățării perpetue și consideră că există întotdeauna loc de îmbunătățire. Când lucrează cu copiii, îi încurajează să pună întrebări și să fie curioși despre lumea care îi înconjoară, să își stabilească întotdeauna obiective și ținte bine determinate și un plan pentru a le atinge. Cele două pasiuni principale ale ei sunt predarea și citirea, de aceea încurajează întotdeauna tinerii care învață să citească cât mai multe cărți posibil. Natura are un loc special în inima ei, iubește animalele și activitatile în aer liber. Considera a fi o mare oportunitate de a face parte din această școală și o mare șansă de a-și începe cariera într-un mediu atat de profesionist și de suportiv.

Zsuzsanna Simon 

Coordonator grădiniță și KS 1; Profesor Year 2


Cu o experiență de aproape 10 ani în pedagogie, educație și babysitting, este entuziasmată să predea folosind metode diferite. Înainte să se alăture echipei noastre, Zsuzsa a predat la Școala Gimnazială „Octavian Goga” din Cluj-Napoca, unde a îndrumat 29 de elevi de clasa a treia, participând împreună la evenimente sportive, spectacole de Crăciun, activități after school și excursii. În perioada 2011-2014, Zsuzsa a fost educatoare la Creșa Unitariană Cluj, unde era responsabilă cu activitățile zilnice ale copiilor sub 3 ani, ajutându-i să își îmbunătățească abilitățile de bază și, totodată, să îi pregătească pentru grădiniță. Mulțumită ei, mulți părinți și-au înscris copiii la creșă. Înainte să devină educatoare, în timpul facultății, a fost babysitter. Zsuzsa deține un masterat în comunicare politică și marketing, este licențiată în jurnalism și a fost elevă la un liceu cu profil pedagogic. Zsuzsa va fi, de asemenea, educatoare.

Diana Mureșan

Profesor asistent anul 2


Diana a absolvit Facultatea de Litere din cadrul Universităţii Babeș-Bolyai, cu o diplomă de licenţă în Limbă și Literatură Engleză și Limbă și Literatură Chineză.
Încă din perioada liceului a știut că vrea să devină profesoară iar in timpul facultăţii această pasiune a fost cultivată prin obţinerea Certificatului Psiho-Pedagogic din cadrul Departamentului de Pregatire a Personalului Didactic.
În anul 2017 a petrecut un semestru de studii în China, experiență care a ajutat-o să crească ca și persoană dar și să îşi dezvolte un sens al înţelegerii si compasiunii faţă de culturi diferite.
Printre hobby-urile ei preferate se numară orice include natura: drumeţiile, grădinăritul, campingul. Ea consideră că natura reprezintă un adevarat izvor de relaxare dar și de învăţare.

Andreea Cadiș 

Profesor clasa a 3-a


Este absolventă a Facultății de Litere, Universitatea Babeș-Bolyai, specializarea Limba și literatura Engleza – Limba și literatura Italiană. În prezent, este masterandă în cadrul programului Studii Culturale Britanice (British Cultural Studies). Iubește copiii și iubește să predea, astfel este convinsă că și-a găsit vocația. A descoperit pasiunea pentru muzică în liceu, tot atunci începând să cânte atât cu vocea, cât și la chitară și la alte instrumente, considerând muzica un limbaj universal prin care oamenii se pot conecta într-un mod armonios. Natura ocupă un loc important în viața ei, de aceea iubește sporturi precum schiul sau cățăratul.

show more

Consideră natura ca fiind profesorul ei. Este foarte bucuroasă să facă parte din această școală inovativă care oferă posibilitatea de a învăța foarte multe lucruri atât de la profesorii dedicați, cât și de la copiii minunați.

show less

Daiana Lupescu

Profesor Asistent pentrul anul 3


Daiana a absolvit Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației din cadrul Universității Babeș-Bolyai, cu o diplomă în Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar. Dragostea ei pentru copii a început la o vârstă foarte fragedă lucrând ca și babysitter și, din acel moment, a știut că trebuie să urmeze o carieră în domeniul educațional. Ea consideră că dezvoltarea continuă și învățarea constantă sunt foarte importante.

show more


Prin urmare, în timp ce era înscrisă la programul de licență, a lucrat ca educatoare, iar în prezent își continuă, de asemenea, educația în paralel,  urmând studiile de master în cadrul specializării Managementul Educațional. Daiana este o persoană foarte dedicată și muncitoare, întrucât își dorește ca lucrurile să fie făcute și realizate cât mai aproape de perfecțiune. Nu îi este teamă să încerce lucruri noi, are o afinitate pentru detaliile care țin de comportamentul persoanelor din jur și încearcă mereu să-și urmeze valorile și să le aplice în acțiunile sale, astfel încât să poată fi o
inspirație pentru copii.

show less

Sorana Petruța

Profesor clasa a 4-a


Am ales să studiez Geologia deoarece mi-am dorit să am o mai bună înțelegere asupra evoluției vieții pe Pământ și a Universului. Înțelegerea trecutului poate crea un viitor mai responsabil, luând în considerare mediul înconjurător. În timpul liceului am oferit meditații elevilor, fapt care a antrenat dorința mea de a lucra cu copiii și de a deveni profesor. Interacțiunea elev-profesor este un flux continuu de provocări și recompense. Cred cu ardoare că educația este cheia unui viitor mai bun! Susținerea și înțelegerea oamenilor de la o vârstă fragedă ii poate ajuta să se transforme în persoane autentice, creând o societate valoroasă.
În timpul liber îmi place să citesc literatură de specialitate și să grădinăresc, să am grijă de flora si fauna sălbatică.

Ana-Maria Chiuzan

Profesor anul 5


Ana este un proaspăt absolvent al Universității Babeș-Bolyai cu un Masterat în Studii Culturale Britanice și o diplomă pentru Modulul 1 și 2 în cadrul Departmentului de Pregătire a Personalului Didactic. Posedă de asemenea și o Diplomă de Licență în Limbă și Literatură cu specializările Engleză-Franceză, anterior absolvind un liceu cu specializarea în Filologie care a făcut-o astfel să realizeze că a fi profesor este cel mai potrivit loc de muncă pentru ea. Iubește să predea, să comunice și să vorbească în limba Engleză dintotdeauna și menționează că acesta este mai mult decât un loc de muncă pentru ea. Este cu adevărat pasiunea ei. Când nu predă, Ana călătorește, citește sau face fotografii. Este convinsă că mediul educațional îi oferă de asemenea timpul pentru a se concentra asupra pasiunilor sale. Ana este o persoană entuziastă, optimistă și plină de viață cu o dorința continuă de a se dezvolta și de a-i ajuta pe ceilalți să se dezvolte. Aceste calități se combină cu dragostea pentru copii și standardele ridicate de învățare și predare menținute in cadrul Royal School in Transylvania.

Raluca Gal-Puiac

Profesor Asistent la anul 5


Raluca este absolventă a Facultății de Litere Babes-Bolyai, specializată în Limba și Literatura Engleza – Limba și Literatura Italiană. De asemenea, ea deține și un certificat de pregătire psihopedagogică emis de Departamentul Pentru Pregătirea Personalului Didactic. După absolvire a luat o pauză de un an pentru a își ocupa timpul călătorind. Și-a petrecut acest timp cunoscând oameni noi și creându-și legături pentru a înțelege mai bine natura umană. După această perioadă ea a urmat o carieră de liber profesionist, folosindu-se de cunoștințele și abilitățile dobândite în timpul facultății. Fiind o persoană introspectivă, și folosindu-se de propriile idei, gânduri și trăiri, i-a făcut plăcere să redacteze, editeze și să traducă diferite texte, articole și documente.

show more


Având în vedere dragostea și pasiunea ei pentru copii, și-a petrecut timpul liber ca bonă, descoperind că nu va mai trebui să muncească nici o zi din viața ei, dacă alege să urmeze o carieră în învățământ. După ce a participat la un program de internship în cadrul Royal School în anul 2018, Raluca a decis că a preda copiilor într-un mediu atât de profesionist ar fi oportunitatea vieții ei. Ea a devenit apoi parte din comunitatea Royal School între 2018-2019, predând elevilor din Y1 și Y4, dar viața a dus-o în străinătate și a trăit în Spania în următorii doi ani. Acolo, Raluca a lucrat ca profesor privat de limba engleză, având ocazia să experimenteze și să învețe o nouă cultură, și totodată să își îmbunătățească limba spaniolă. Este fericită să se întoarcă în țara ei și să se realăture uimitoarei echipe a Royal School!

show less

Mery Blaga 

Profesor anul 6, SL


Mery a absolvit Colegiul Naţional Pedagogic „Gheorghe Lazăr” din Cluj-Napoca în 1994, obținând gradul didactic primar. Mai târziu, a devenit profesor de geografie, terminând cursurile Facultății de Geografie din cadrul Universității Babeș-Bolyai, specializarea Geomorfologie. Și-a început cariera de profesor, predând geografie la Liceul Teoretic Nr. 5 și s-a perfecționat în Statele Unite ale Americii. Abordarea sa didactică a fost consolidată atât în mediul școlar tipic, special, o combinație între cele două cazuri menționate, cât și oferind asistență la domiciliu copiilor diagnosticați cu autism (sau alte deficiențe asemănătoare) și familiilor acestora.

show more

A trăit și lucrat în Statele Unite ale Americii pentru aproape 15 ani, iar în acest timp a obținut un certificat în cadrul unui curs care propune o abordare diferită, o terapie de un anumit fel pentru copii cu autism (Pivotal Response Treatment) de la Koegel Autism Center din cadrul Universității din California (University of California), iar în 2015 a dobândit diploma de master în Psihologie, specializarea Analiză Comportamentală Aplicată (Applied Behavior Analysis) din cadrul Kaplan University. Mery a decis să se întoarcă în România și dorește să fie implicată într-un alt tip de școală care promovează independența, cunoștințele practice, incluziunea tuturor persoanelor, legăturile reale și imitarea comportamentului model în cadrul comunității.

Din experiența și educația anterioare, Mery știe că fiecare copil este diferit, iar rolul profesorului este de a descoperi și de a dezvolta unicitatea fiecăruia. De asemenea, știe că un elev fericit este acela care pune întrebări, explorează, descoperă, creează, care devine cineva astăzi pentru ziua de mâine. În timpul său liber, Mery se delectează cu drumeții și arta fotografiei, explorând mediul rural (oriunde în lume); îi place să gătească, să citească cărți despre călătorii și să joace Sudoku.

show less

Laura Prisăcariu

Profesor anul 6


Incă de când era elevă, Laura și-a manifestat interesul atât în ​​domeniul artistic, cât și în cel tehnic. Ca adult, acest lucru s-a tradus în absolvirea atât a Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, secția Jurnalism, cât și a Facultății de Construcții Civile de la Universitatea Tehnică, secția Cadastru.

show more

După ce a absolvit, a ales să lucreze în SUA adunând experiențe unice cu un impact important asupra creșterii personale și creând amintiri care vor avea întotdeauna un loc special în viața ei.

Fiind curioasă și așteptând cu nerăbdare să dezvolte continuu noi abilități profesionale, păstrând mereu standarde ridicate, Laura și-a arătat interesul de a învăța, colabora și preda folosind diverse abordări și metode, încercând în principal să „facă diferența” în lume prin implicarea ei constantă. Laura consideră că copiii sunt unici și au propriile lor modalități fascinante de a descoperi lucruri noi, de a le explora, de a le adapta și multe altele.

Laura este pasionată de călătorii, arhitectură, fotografie, lectură, psihologie și planificare de evenimente. Ea crede că există întotdeauna o nouă șansă de a învăța, printr-o combinație echilibrată a acestor acțiuni : învățarea despre ceilalți, învățarea despre locuri și învățarea despre sine.

show less

Joe Berwick

Director adjunct ciclul secundar / Șef catedră limba engleză


S-a născut în Regatul Unit al Marii Britanii, însă, cu toate acestea, a petrecut o mare parte din anii săi de formare învățând în școli
internaționale din Europa. S-a întors în țara sa natală pentru a-și finaliza licența la Universitatea Hull, înainte de a obține un master în Scriere Creativă la Universitatea din East Anglia. După ce și-a terminat cursurile calificate de formare ca profesor, la Birmingham, el a deținut mai multe posturi de leadership care se concentrau pe dezvoltarea și crearea unei culturi de excelență în limba engleză, cel mai recent rol de acest fel al său fiind cel de coordonator în cadrul unei școli din suburbia Londrei.

show more

Joe este pasionat de puterea pe care o are limba și literatura în a le permite elevilor să exploreze lumea, cultura și pe ei înșiși! El privește lumea ca pe un ansamblu de povești și consideră că este un privilegiu să lucreze cu tinerii pentru a-i ajuta să înțeleagă, să analizeze și să reflecteze asupra lor. A lucrat la mai multe proiecte la nivel de comunitate, care au avut ca scop aducerea alfabetizării și oralității în prim planul activităților școlare.

În afara școlii, îi face plăcere să exploreze natura, să cunoască lumea din jur și să urmărească meciuri de fotbal. Îi place să facă drumeții, să joace tenis și, când zăpada o permite, să schieze.

show less

Ioana Ciumaș-Bratan 

Profesor de Limba Engleză


Ioana este absoventă a Facultății de Litere,  Universitatea Babeș-Bolyai, specializarea Limba și Literatura Engleză, Limba și Literatura Română. Începând cu anul 2006, a avut șansa de a preda o gamă variată de cursuri, dând dovadă de implicare și de atașament față de studenți.

Ea este o profesoară entuziastă care iubește să își ajute elevii să dobândească aptitudini și să își consolideze stima de sine. Ea crede cu tărie că acei elevi care cred în propriile forțe și în propriul talent (oricare ar fi acela)  sunt cei care au mai mari șanse să reușească în viață. Punând accent pe dezvoltarea armonioasă a copilului, Ioana își
încurajează permanent elevii și încearcă să creeze o atmosferă  de studiu plăcută.

show more

Când nu predă, Ioana iubește să citească, să vadă piese de teatru sau să se relaxeze împreună cu familia și prietenii.

Calitățile care o recomandă sunt bunăvoința, răbdarea, optimismul și empatia.

show less

Alina Aluas

Profesor de Limba franceză


Alina este absolventă a Facultății de Litere, Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca. Ea este licențiată în limba și literatura franceză și norvegiană, are un master în comunicare multilingvă și multiculturală (română, franceză și spaniolă) și diplomă în psihopedagogie.

Alina scrie o teză de doctorat în literatura franceză contemporană, cu privire la condiția femeii. Știa de la o vârstă foarte fragedă că își dorește să devină profesor și Royal School pare a fi mediul perfect pentru a se dezvolta profesional. Ea crede că învățarea este un proces continuu chiar și ca profesor.

Alina adoră să citească, să petreacă timp cu copiii, să interacționeze cu ceilalți oameni și să călătorească.

Iulia Ciogescu 

Profesor de Limbă Spaniolă


Iulia este absolventă a Facultății de Litere a Universității Babeș-Bolyai și este specializată în Spaniolă și Engleză. În prezent este înscrisă în programul masteral Comunicare Multilingvă și Multiculturală în limbile Romanice. Cele mai mari interese ale sale sunt limbile străine, literatura și predatul. În timpul liber este editor la revista Universității Babeș-Bolyai, Echinox, unde publică și recenzii de carte și traduceri din limba spaniolă. Cea mai mare dorință a ei este să devină un model de urmat pentru elevii ei și să îi ajute să își dezvolte pasiunea pentru studiu.

Anastasia Covrig 

Profesor de Limbă Germană


Anastasia a absolvit Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, cu specializarea in limba germană si rusă, la Universitatea din București. A studiat apoi psihologia școlara și consilierea educațională, urmând un master la Universitatea Titu Maiorescu din București.
Înainte de a se alătura echipei Royal School, a predat timp de 4 ani la Liceul Pedagogic „Anastasia Popescu” din București.
Conștientă de faptul că un profesor care nu învață permanent, nu poate învăța și educa bine pe alții, a participat an de an la cursuri de pregătire în Germania, la Academia de Limbi din Heidelberg și la Academia de Limbi din Aachen și a beneficiat, de asemenea, de o bursă în cadrul programului Erasmus + la Academia ActiLIngua din Viena. Aici a fost fascinată de metodele non-formale de predare a limbii germane în școală.
În timpul ei liber, Anastasia este foarte pasionată de designul interior și floral.

Kristina Keresztes

Coordonator KS 3, Bibliotecar, Profesor de limba maghiară și engleză


Sunt o profesoară entuziastă, aflată la început de drum. Am obținut recent o diplomă de masterat în studii irlandeze de la Facultatea de Litere din Cluj-Napoca, totodata, dețin o diplomă de licență în studiul limbii și a literaturii engleze și maghiare, din partea aceleiași facultăți, alături de un certificat de pregătire psiho-pedagogică emis de Departamentul Pentru Pregătirea Personalului Didactic.
Ambiția compensează lipsa mea de experiență, întrucât a fi dascăl este chemarea mea. Educația mi-a permis să văd și să apreciez frumusețea intrinsecă a tuturor lucrurilor: a naturii, a artei, a filozofiei, a literaturii și, mai presus de toate, a oamenilor.

show more

Cred în dezvoltarea constantă a sinelui și că învățătura este un scop în sine. Imi doresc cu ardoare să devin cea mai bună versiune a mea și să îi ajut pe ceilalți să facă același lucru. Prețuiesc și practic creativitatea sub toate formele ei, fie că e vorba de meșteșuguri și artizanat sau de gândirea creativă, dar apreciez și munca sistematizată și consistentă.
Imi place să interacționez cu alți oameni și să lucrez alături de aceștia. Îmi face plăcere să împărtășesc experiențele mele, învățând la rândul meu de la alții. Prioritizez nevoile elevilor mei în drumul lor spre a deveni oameni buni, respectuoși și cu bun simț.

show less

Jonathan Hooley

Profesor de matematica


Jonathan Hooley este un profesor cu experiență de peste 27 de ani, din care 8 ani a petrecut la Bristol și 19 ani în medii internaționale. S-a pregătit pentru a deveni profesor la Manchester, unde a absolvit mai întâi facultatea de computere și sistemele informaționale. Și-a început cariera didactică cu un post de predare matematică pentru A´level și matematică aprofundată în Marea Britanie și a progresat când s-a mutat în Arabia Saudită în 2001, la cererea unei familii influente. Aici a lucrat cu copiii familiei și, de asemenea, în școlile americane, britanice și germane.

show more

Șapte ani mai târziu, s-a mutat în Germania, unde a făcut parte dintr-o echipă care a înființat o școală cu predare in limba engleză în cadrul unei școli destinată elevilor nativi germani. De atunci a predat GCSE și matematică pentru A´level în Spania și Qatar. Recent s-a mutat la Câmpulung Moldovenesc împreună cu soția sa de origine română.  Domnul Hooley spear ca experiența sa vastă să adauge o plus valoare școlii.

show less

Paula Gavris

Profesor de biologie


Paula a absolvit Facultatea de Biotehnologii Alimentare, la Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din Cluj-Napoca, cu o diplomă de master în Biotehnologii aplicate și o diplomă pentru Modulul 1 și 2 din cadrul Departamentului de Pregătire a Personalului Didactic (DPPD). Dragostea ei pentru cunoaștere a condus-o să se angajeze în două mobilități Erasmus (în Italia și în Suedia) și o bursă acordată de către Fundația Federală Germană de Mediu (DBU).

show more

În prezent, este în al patrulea an de doctorat, realizându-și teza de doctorat despre utilizarea codurilor de bare ADN în identificarea surselor botanice de miere.
În setea ei de noi experiențe, a fost voluntară, însă a și lucrat în cadrul a numeroase festivaluri de muzică și de filme în timpul studenției.
Paula și-a dorit să devină profesor încă de cand se afla în școală primară, iar Royal School in Transylvania reprezintă locul perfect unde să își dezvolte pasiunea. De asemenea, ea este pasionată de predare și iubește să inspire curiozitate pentru cunoaștere în copii.
În timpul liber îi place să petreacă timp cu pisicile ei și să citească despre genetică, biologie, filosofie și cinematografie.

show less

Anca Chira

Profesor de contabilitate și afaceri


Noua noastră profesoară de contabilitate a absolvit masterul de Diagnostic și Evaluare în Contabilitate la Universitatea Babes-Bolyai, având două diplome de licență: în contabilitate și studii europene. A parcurs inclusiv modulul pedagogic în anii petrecuți în universitate.
A început să lucreze la o companie de audit extern din cei Big Four, unde și-a dezvoltat abilitățile de contabilitate și audit, desfășurând misiuni de audit la companii mari din România, timp de patru ani. Ulterior a optat pentru încă două companii multinaționale, unde a coordonat echipe în audit intern și contabilitate. În 2015 a devenit membru afiliat al Asociației Contabililor Autorizați Glasgow, Marea Britanie, promovând un număr de 15 examene internaționale de contabilitate.

show more

Anca a dorit întotdeauna să împărtășească cunoștințe și să contribuie la dezvoltarea tinerilor, fiind o persoană calmă și empatică. Se simte împlinită având șansa de a colabora cu Royal School.
În timpul ei liber, îi place să citească, să meargă în natură, să călătorească și să petreacă timp de calitate alături de cei dragi.

show less

Katinka Demeter

Profesor de Științe și Chimie


Am absolvit Facultatea de Chimie și Inginerie Chimică din Cluj-Napoca cu diploma de Chimist și profesor.
în timp ce îmi completez studiile, fiind înscrisă la Masterat, am decis asupra începerii carierei de profesor de chimie, care îmi surâde foarte mult într-un mediu atât de creativ și diferit ca și Royal School!
Sunt totodată cercetaș, în funcție de lider de patrulă, împlicandu-mă mult în munca cu copiii și învațarea acestora.Ca și cercetaș, dar și în timpul liber, îmi plac plimbarile și drumețiile în natură. Practicarea sporturilor este o altă activitate care îmi aduce mare bucurie.

Denisa Maier 

Profesor de Stiințe Sociale

Coordonator KS 4 & 5


Denisa a absolvit Facultatea de Istorie și Filosofie, cu diplomă de licență în Relații Internaționale și Studii Europene, și a început Modulul Pedagogic în primul an de studii universitare, fiind acum înscrisă la nivelul doi de Modul ca studentă la masterat.

Istoria a reprezentat întotdeauna o pasiune pentru Denisa si ea crede că este foarte important să avem cunoștințe despre trecut, despre cultură. Acest lucru ne permite să învățăm de unde venim, să vedem evoluția lucrurilor  și să fim recunoscători pentru prezent.

show more

În decursul anilor petrecuți la universitate până în prezent, Denisa s-a implicat în diferite proiecte ca voluntar sau coordonator. Îi place întotdeauna să fie parte a unei echipe care face ceva pentru alții, îi ajută să descopere noi subiecte, noi idei și le permite să se exprime. De aceea a decis să participe la programul de internship oferit de Royal School și mai târziu chiar să se alăture echipei ca profesor asistent pentru anul 2 si profesor de istorie.

show less

Mădălina Dan 

Profesor de psihologie; Consilier școlar


Mădălina s-a născut în Sighișoara, România și a studiat psihologia la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca. Mădălina are un masterat de Psihologie clinică, consiliere psihologică și psihoterapie. A descoperit că iubește să lucreze cu copiii atunci când a predat ore de engleză la Neuron English Cluj-Napoca, dar și când a realizat activități de terapie ocupațională cu copiii și adolescenții în cadrul Fundației Inocenți.

show more

Mădălina e pasionată de pedagogie și predare, considerând că profesorii buni îi pot inspira pe copii să devină cea mai bună versiune a lor prin faptul că le oferă un exemplu pozitiv. Pe lângă acestea, Mădălina iubește să scrie proză si poezie, să facă teatru de improvizație, să danseze și să mediteze. Adoră să facă sport, iar în timpul liber încearcă să se mențină în formă încercând noi poziții de yoga. Citatul preferat al Mădălinei este: “Lucrurile nu îi deranjează pe oameni. Oamenii devin deranjați de felul în care le privesc (Marcus Aurellius)”. Acest citat îi place deoarece ea consideră că mindset-ul face diferența dintre oamenii de success și cei care nu reușesc să își atingă obiectivele propuse.

show less

Lorin Cantor

Profesor Educație Fizică


Lorin a absolvit Universitatea UTAD din Portugalia. Are o vastă experiență în domeniul sportului lucrând în instituții publice și private atât în Portugalia, cât și în România. Sportul a reprezentat întotdeauna o pasiune pentru el, considerând educația fizică drept un pilon principal în societatea de astăzi care are un impact pozitiv asupra dezvoltării copiilor.
Este convins ca ar trebui să extindem cantitatea de activități sportive și fizice pe care le încearcă copiii când sunt mici. „Lasați-le să dezvolte elementele fundamentale ale mișcării mai întâi înainte de a se concentra pe a deveni următoarea super-star in sport!”. Lorin are multe hobby-uri, îi place să practice sporturi diferite, precum rugby-ul, tenisul și fotbalul.

Renata Burcă 

Profesor de Muzică


Renata Burca este pianistă, profesoară de pian, profesoară de muzică și acompaniator. Crescând într-o familie de muzicieni, muzica a constituit o mare parte din viața ei, încă de la o vârstă fragedă: a început să studieze pianul la 4 ani. A terminat Liceul de Muzică Sigismund Toduță din Cluj-Napoca, după care și-a continuat studiile la Academia de Muzică Gheorghe Dima din același oraș, obținând diploma de licență și cea de master. Colaborează cu Opera Română și Teatrul Național de Stat din Cluj-Napoca, iar când nu e prea ocupată cu predatul și cu spectacolele, se axează pe muzica “ușoară”, având o formație de cover-uri. Predatul la Royal School este o provocare nouă, deoarece învățatul se combină armonios cu plăcerea de a face muzică, iar obiectivul principal ar fi acela de a pune bazele unei cunoștințe muzicale solide, cu mare accent pe plăcerea de a asculta, a cânta și de ce nu, a și compune.

Marian Vultur

Profesor de dramă


Marian Vultur este un proaspăt absolvent al Universității de Arte din Târgu-Mureș, în prezent continuându-și studiile de Masterat la aceiași Universitate. În liceu și-a descoperit imensa pasiune pentru teatru, ceea ce l-a și făcut să aleagă să se specializeze în Artele Spectacolului – Actorie. Odată ajuns în sălile de curs ale universității a mai descoperit un lucru care ardea în el și aștepta să iasă la lumină: bucuria de a preda.

show more

Anii petrecuți la Târgu Mureș au fost foarte plini pentru Marian. A colaborat cu Teatrul Național Târgu Mureș, dar a făcut parte și dintr-o mulțime de proiecte independente, majoritatea lor fiind pe teme sociale sau realizate special pentru a ajuta comunitatea. Pe lângă munca legată de scenă a încercat mereu să fie în mijlocul oamenilor și să încerce să îi ajute, mai ales pe cei mai tineri decât el. De-a lungul ultimilor 4 ani a ținut numeroase workshop-uri sau ,,întâlniri”, cum îi place să le numească, cu și pentru elevii claselor 1-12. În cadrul acestora i-a ghidat pe participanți înspre conștientizarea unora dintre problemele secolului nostru, în special cele legate de comunicare. Ulterior, prin intermediul jocurilor, se descopereau posibile soluții personale pentru aceste probleme. Marian considera încă de pe atunci că soluțiile nu trebuie neaparat oferite și că este mai important ca el să joace rolul unui simplu ghid în procesul de educație sau de descoperire.
Pasiunile sale sunt drumețiile la munte, literatura și, desigur, teatrul. Dintre scriitori îi apreciază în mod deosebit pe William Shakespeare, Dostoievski, Bulgakov și Lucian Blaga, iar dintre actori pe Sir Anthony Hopkins.
Fiind un om plin de viață, răbdător, atent și cu o deosebită iubire pentru cultură și educație, Marian este foarte entuziasmat să facă parte din echipa Royal School. Postul de profesor de teatru în această școală îi oferă posibilitatea de a îndeplini ceva pe care el îl denumește ,,scopul vieții”: a-i ajuta pe ceilalți să crească și să se dezvolte.

show less

Filip Coșarcă

Profesor IT


Filip a studiat Computing Science la Edinburgh Napier University unde, pentru o vreme, a lucrat și ca demonstrator (asistent de laborator) și Student Ambassador. În această perioadă a dezvoltat o pasiune atât pentru tehnologie și tot ceea ce cuprinde ea, cât și pentru împărtășirea cunoștințelor și a modului său de înțelegere a sistemelor computerizate.

Anii săi de facultate l-au învățat mult despre puterea predării și învățării prin practică, dar si prin varietatea experiențelor si înțelegerea lumii înconjurătoare și cum funcționează ea din orice punct de vedere posibil;, toate aceste principii putând fi aplicate în știința calculatoarelor și tot ce are legatură cu ea , cât și în viața de zi cu zi, unde putem întâlni o părticică din această știință în tot ceea ce facem.

De mic el a avut o pasiune și o înclinație spre a afla cum funcționează lucrurile din jurul lui și acum dorește să aprindă aceeași curiozitate în toată lumea.

Ioana-Teodora Țoc

Profesor de Științe Sociale


Teodora a absolvit recent Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, fiind licențiată în psihologie. Ea a fost dintotdeauna interesată de modul în care oamenii gândesc, simt, lucrează și învață și a dedicat mult timp studiului acestor procese. Pe parcursul anilor universitari și de liceu ea a avut diverse experiențe de voluntariat ca și profesoară de engleză, facilitator de training-uri, manager de proiect, intern în resurse umane și organizator de conferințe.
Obiectivul ei principal în viață este învățarea continuă și împărtășirea cunoștințelor acumulate cu ceilalți. Ea își dorește să își asume provocări atât în plan profesional cât și în plan personal pentru a crește ca persoană, profesor și psiholog. Una dintre cele mai mari provocări de până acum este alegerea de a deveni profesoară de științe umaniste, Teodora fiind determinată să dea tot ce are mai bun pentru a reuși în noul rol.
Printre interesele ei se numără acțiunile umanitare, medicina și psihologia clinică și școlară. În timpul liber îi place să citească, să calatorească, să facă sport și să participe la evenimente socio-culturale.

Tudor Feher

Profesor de fizică


Tudor este un student al Facultății de Fizică, studiind pentru licență Fizică Tehnologică; deține și o diplomă în psiho-pedagogie de la Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic, ambele calificări obținute prin Universitatea Babeș-Bolyai. El intenționează să își continue studiile cu un Masterat în inginerie. Tudor este motivat să arate elevilor frumusețea fizicii și a fenomenelor care descriu funcționarea universului, folosind lecții interactive, experimente și demonstrații. Dorește să dea mai departe dragostea pentru fizică, la fel ca faimosul profesor Walter Lewin.
Pe lângă predat, Tudor mai are și alte pasiuni precum baschetul, cititul, ciclismul și drumețiile.

Iulia Felfalusi

Profesor de arte plastice


Iulia este o artistă născută și având sediul la Cluj. Are un certificat de competență profesională în arte monumentale și majoritatea operelor sale sunt reprezentate în picturi și tipărituri linogravate.

Ea provine dintr-o familie de artiști în care bunicul ei a fost pictor de decoruri la Teatrul Maghiar de Stat din Cluj timp de aproape treizeci de ani. Arta a fost întotdeauna o moștenire de familie, deoarece si fiul ei este un artist absolvent cu studii superioare.

Pasiunea pentru predare a început în urmă cu cinci ani, când a organizat evenimente de artă și meșteșuguri începând cu programe mici, de școală de vară, predând lecții de desen și pictură în privat și crescând mare, în multe evenimente comunitare cu diferite proiecte de artă pentru copii.

show more

Iulia crede că copiii învață să vorbească vorbind, gândesc gândind, scriu scriind, citesc citind, desenează desenând, pictează pictând și creează, creând. Ei învață să comunice fiind capabili să se reprezinte și să se exprime ca ființe umane vii și imaginative. Acestea fiind spuse, toată lumea ar trebui să ia funcțiile artei ca un limbaj, deoarece este un sistem de comunicare în care declarațiile vizuale clarifică ideile și stimulează altele noi.

În calitate de profesor la Royal School, Iulia dorește să-și împărtășească pasiunea pentru arte, să ajute fiecare elev să se conecteze mai profund la lume și să creeze necreatul.

În timpul ei liber este un parfumier artizan, iubește să gătească, să călătorească și să facă fotografii.

show less