Curriculum

Royal School este membru Council of British International Schools (COBIS), singura organizație oficială pentru a acredita proiecte educaționale ce folosesc ca limbă de predare Engleza, în afara Marii Britanii. Council of British International Schools (COBIS), singura organizație oficială pentru a acredita proiecte educaționale ce folosesc ca limbă de predare Engleza, în afara Marii Britanii. COBIS asigură educație de înaltă calitate la nivel global în peste 400 de școli din întreaga lume.

În România, ARACIP a început procesul de înregistrare pentru Royal School in Transylvania ca o școală internațională.

Royal School oferă beneficile unui curriculum internațional:

  • Creativitate
  • High technology
  • Educație verde
  • Profesori din mediu internațional

Începând cu anul școlar 2016 – 2017 s-a introdus Programul Primar Cambridge și Examinările Internaționale Cambridge din Anul 9. Curriculumul este îmbogățit prin asigurarea cursurilor de Limba Română, Maghiară, respectiv Germană pentru elevii indigeni sau pentru elevii care aparțin minorităților dominante. Curriculumul reprezintă toată predarea și experiențele, formale și informale, asigurate de Royal School elevilor. Scopul nostru este de a asigura tuturor elevilor o educație care să fie captivantă și durabilă, pregătindu-i pentru viața de după școală și punând bazele solide pentru învățarea continuă. Pentru atingerea acestui scop, Royal School va îndeplini cerințele:

  • Curriculumului Național al Angliei, pentru Linia Internațională de Studii, Nivelurile 1, 2 și 3.
  • Curriculumului Internațional Cambridge, pentru Linia Internațională de Studii, Nivelurile 4 și 5 (Cambridge IGCSE / Cambridge).
  • Liceu 2 și Curriculumului Cambridge Internațional Nivelurile AS și A.
  • Studiilor de Limba și Literatura Română/Maghiară/Germană.

Principiile curriculumului Royal School sunt susținute prin asigurarea egalității la nivelul accesului și a oportunităților pentru învățare și progres. Acestea promovează în mod simultan realizările academice și dezvoltarea personală (instruire și educație). Curriculumul Royal School intenționează să fie:

Accesibil: Materiile sunt predate la un nivel potrivit vârstei și aptitudinilor elevilor noștri. Procesul de admitere indică acei potențiali elevi care se vor descurca cel mai bine cu acest curriculum. Utilizarea unor abordări variate de predare satisface nevoile elevilor cu diferite stiluri de învățare.

Extins: Multitudinea materiilor determină predarea și învățarea în stiluri care să fortifice dezvoltarea analitică, creativă, intelectuală și fizică a elevilor noștri.

Coerent: Includem diferite arii de învățare și experiențe, astfel încât acestea să nu pară materii disparate, ci să fie interconectate pentru dezvoltarea unei abordări holistice a evoluției elevilor la nivel personal și social.

Diferențiat: Utilizăm o varietate de abordări în predare, ceea ce servește elevilor cu stiluri de învățare diferite și le permite să învețe în mod eficient.

Inclusiv: Toate părțile curriculumului sunt disponibile tuturor elevilor.

Echilibrat: Ne asigurăm că toate ariile de învățare și experiențele primesc nivelul adecvat de atenție în raport cu celelalte și curriculumul în ansamblul său.

Relevant: Luăm în considerare realizările anterioare și nevoile viitoare, atât în ceea ce privește progresul în cadrul școlii, cât și în lumea din afara acesteia. Curriculumul Royal School susține dezvoltarea elevilor pe plan:

  • Academic
  • Cultural
  • Fizic
  • Social
  • Spiritual

Curriculumul Royal School include materiile principale, precum Engleză, Matematică, Științe, ICT, MFL (Română, Germană, Spaniolă și Franceză). Educația Fizică este opțională la toate nivelurile educaționale. De asemenea, elevii noștri pot să studieze științe sociale (istorie, studii de business, economie, sociologie, psihologie, geografie), precum și materii care să le dezvolte creativitatea și abilitățile de utilizare a tehnologiei (artă, muzică, teatru, tehnologie și design), aptitudinile lor morale, sociale și emoționale (PSHEE, Toți copiii contează; RE).

Un rol important în pregătirea elevilor îl joacă implicarea lor în planurile noastre de acțiune în comunitate, în programul Ducele de Edinburgh și programul local de experiență de lucru.

Curriculumul Royal School va fi dezvoltat și îmbogățit prin cursurile și cluburile opționale în cadrul programului de after-school. Există intenția de a introduce în viitor Cursuri de Recapitulare în diminețile zilelor de sâmbătă. Un orar flexibil sporește opțiunile disponibile elevilor și le permite să urmeze curriculumul care se potrivește cel mai bine intereselor, aptitudinilor și nevoilor lor.

Age/Varsta
Year/Ani
Year/Key Stages
Anul de studii/ciclul
 
3-4Kindergarten/grădiniță
4-5 Reception/clasa pregatitoare
5-6
6-7
7-8
8-9
9-10
10-11
Year 1 KS1
Year 2 KS1
Year 3 KS2
Year 4 KS2
Year 5 KS2
Year 6 KS2
11-12
12-13
13-14
Year 7 KS3
Year 8 KS3
Year 9 KS3
14-15
15-16
Year 10 KS4
Year 11 KS4
16-17
17-18
Year 12 KS5
Year 13 KS5

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *