
Șef catedră de matematică
Biografie
Cu peste douăzeci de ani de experiență în educația internațională, Rahila Maheen a transformat în mod semnificativ percepția elevilor față de matematică — dintr-un domeniu adesea privit cu teamă, a devenit o materie abordată cu curiozitate și încredere. Cariera ei include o varietate de medii de predare în Pakistan și România, unde a îmbinat cu măiestrie rigoarea academică cu metodologii inovatoare, aplicate în lumea reală, care fac matematica relevantă și captivantă. Devotamentul său pentru inovație a fost vizibil încă de la început, când, în 2006, și-a ghidat cu succes elevii să participe la o competiție de matematică online, câștigând premii pentru școala ei. Această realizare i-a oferit ocazia de a se alătura unui program online de matematică, un proiect-pilot, inițiat de grupul australian Mathletics — primul de acest gen. Prin observarea atentă a interacțiunii elevilor cu platforma digitală, a efectuat cercetări despre impactul învățării online în predarea matematicii.
În timpul pandemiei de COVID-19, și-a extins activitatea educațională dincolo de sălile de clasă convenționale, coordonând o emisiune radio FM special concepută pentru a preda lecții de matematică elevilor din zonele rurale ale Pakistanului care aveau acces limitat sau deloc la internet. Această inițiativă a fost recunoscută oficial de Guvernul Pakistanului și continuă să fie difuzată, demonstrând că educația depășește granițele fizice. Pregătirea ei academică include diplome avansate în educație, cursuri de formare profesională la Universitatea Marjon din Plymouth și o certificare în predarea cu tehnologie digitală, oferită de Cambridge International Examinations (CAIE). Este autoarea seriei „Mathsmagic” publicată de Oxford University Press Pakistan și a contribuit la dezvoltarea programei naționale, la crearea de materiale pentru formarea profesorilor și la revizuirea manualelor de matematică pentru edituri de renume.
Dincolo de realizările sale profesionale, cultivă o pasiune pentru muzică și literatură, având convingerea că creativitatea, curiozitatea și dorința continuă de a învăța sunt completări esențiale ale cunoștințelor academice.