Coordonator KS2

Cetățenie:

Țări în care a predat:

Biografie

Mery a absolvit cu succes Colegiul Național Pedagogic „Gheorghe Lazăr” din Cluj-Napoca în anul 1994, obținându-și gradul didactic pentru învățământul primar. Pasul următor în formarea sa profesională a fost specializarea în Geomorfologie, la Facultatea de Geografie din Universitatea Babeș-Bolyai, ceea ce i-a deschis drumul către o carieră de profesor de geografie.

Cariera sa didactică a început la Liceul Teoretic Nr. 5, unde a predat geografia, după care a urmat o perioadă de dezvoltare profesională în Statele Unite ale Americii. Experiența americană i-a modelat abordarea pedagogică, permițându-i să acumuleze cunoștințe și să se adapteze la diverse medii educaționale, inclusiv în lucrul cu copiii cu autism și susținerea familiilor acestora.

Pe parcursul celor aproape 15 ani petrecuți în SUA, Mery a obținut un certificat de la Koegel Autism Center, afiliat Universității din California, în Pivotal Response Treatment, o metodă inovatoare de intervenție pentru copiii cu tulburări din spectrul autist. În 2015, și-a completat formarea academică cu un master în Psihologie, specializarea Analiză Comportamentală Aplicată, de la Kaplan University. Motivată de dorința de a aduce o schimbare în sistemul educațional românesc, Mery s-a întors în țară, aspirând să contribuie la dezvoltarea unei școli care valorizează independența, aplicabilitatea cunoștințelor, incluziunea, conexiunile autentice și reflecția valorilor comunității.

Convingerile ei pedagogice se bazează pe recunoașterea unicității fiecărui elev și pe misiunea de a încuraja dezvoltarea personală a acestora. Mery este convinsă că succesul educațional se măsoară în elevi curioși, creativi și pregătiți să contribuie pozitiv la societatea de mâine.

În afara sălii de clasă, Mery găsește bucurie în drumeții și fotografie, explorând frumusețile naturii, în gătit, cititul cărților de călătorie și rezolvarea de puzzle-uri Sudoku, activități care îi îmbogățesc viața și îi lărgesc orizonturile.